OneNote

 

 

Captura i organitza idees a l'instant



Anota idees, tasques pendents o de coses per a recordar, OneNote és l'aplicació perfecta per tenir-ho tot sota control. Aquesta aplicació està inclosa de dins de l'Office 365 i es pot utilitzar en Microsoft Teams.

 

  • Escriure notes o gravar àudio en el seu portàtil.
  • Dibuixar o escriure idees en la seva tauleta.
  • Afegir una imatge des del telèfon.
  • Trobar notes al moment.
  • Moure notes per la pàgina com vulgui.
  • Organitzar les pàgines en seccions.
  • Conservar les seccions en un o diversos blocs de notes.
  • Canviar de dispositiu i continuar des d'on el va deixar.
  • Compartir els seus blocs de notes amb altres persones perquè tothom pugui veure'ls i contribuir alhora.

 

Sol·licita més informació

OneNote, dissenyat per fomentar la productivitat.



Com totes les aplicacions de l'Office 365, aquesta aplicació s'ha focalitzat en el foment de la feina.

A continuació es poden veure algunes dreceres per treballar a través d'aquesta eina:

 

Centrar-se en la secció actual

Ctrl+Shift+G

Afegir una pàgina nova al final de la secció seleccionada

Ctrl+N

Obrir un quadern

Ctrl+O

Canviar a un altre quadern en la barra de navegació

Ctrl+G, usa las flechas Arriba y Abajo, clica Enter

Crear una secció nova

Ctrl+T

Crear una nova pàgina sota la pàgina actual en el mateix nivell

Ctrl+Alt+N

Crear una nova pàgina sota la pàgina actual

Ctrl+Alt+Shift+N

Habilitar o deshabilitar la vista en pantalla completa

F11

Moure o copiar la pàgina actual

Ctrl+Alt+M

Selecciona la pàgina actual

Ctrl+Shift+A

Anar al títol de la pàgina i seleccionar-lo

Ctrl+Shift+T

Obrir una caixa de cerca per a trobar les notes obertes

Ctrl+E

 

Sol·licita més informació

Microsoft Teams

 

Microsoft Teams és un Dashboard que serveix per fomentar el treball en equip i la comunicació interna mitjançant l'Office 365 i altres aplicacions de productivitat empresarial.

Els principals atractius que presenta són els següents:



Organització estratègica de la plantilla

L'administrador de l'empresa pot afegir els membres de la plantilla i integrar-los com a un equip. Aquest primer grup es pot dividir en canals en funció dels sectors professionals: administració, comercial, programació, direcció, màrqueting... Existeixen dos tipus de canals: públics (per a tothom) i privats (nombre d'usuaris reduït).

 

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Funcionalitats

Aquest Dashboard ha estat elaborat per sintetitzar el treball de diversos membres d'una mateixa organització que treballin en un mateix projecte. Per aquest motiu Microsoft Teams facilita la comunicació interna a través de múltiples funcions: xat personal, xat grupal, reunió de veu i vídeo, esdeveniments virtuals, traductor d'idiomes, modificació dels documents en línia, compartició de pantalla a temps real, integració de l'Office 365 i altres aplicacions de productivitat empresarial.

 

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.



Portabilitat i comptabilitat

Microsoft Teams ha estat dissenyat perquè els empleats puguin estar al corrent sempre de l'actualitat de l'empresa. Independentment si la persona està a l'oficina, de viatge de negocis, treballa des de casa... Un dels punts forts d'aquesta plataforma és que consta d'una aplicació pensada per telèfons intel·ligents i tauletes que té les mateixes funcionalitats que el Dashboard instal·lat en l'ordinador. Un altre aspecte a destacar és que Teams és compatible amb molts dispositius i navegadors. Per tal que el màxim nombre d'empreses es pugui beneficiar dels seus avantatges.

La compatibilitat és la següent:

Ordinadors: A partir de Windows 7 i OS X 10.10.

iPad i Tauletes: 100% compatible

Telèfons intel·ligents: compatible amb tots els Iphone i Android superiors al 4.4.

Navegadors: Edge, Chrome, Safari, Linux, IE 11 i Firefox.

 

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 

 

 

 

 

Impulsa la teva empresa



L'Office que coneixes, ara amb les eines per a col·laborar en qualsevol moment i lloc per a millorar la productivitat empresarial.

Obtingues les aplicacions d'escriptori estàndard a nivell mundial, com Word, Excel, PowerPoint i moltes més. Pots veure i editar en qualsevol dels teus dispositius gràcies a les aplicacions mòbils i d'escriptori per a equips PC, Windows i dispositius iOS, Android i Mac.

Comparteix i edita documents en temps real amb el teu equip amb OneDrive, organitza totes les teves notes a través de OneNote i crea presentacions de vendes, plans de màrqueting o propostes pressupostàries amb plantilles de disseny professional.



Millora el teu negoci.

Sol·licita més informació

 

 

 

Un nou concepte de productivitat



Connecta als empleats amb la informació i el contingut que necessiten per a treballar de la millor forma, des de qualsevol dispositiu:

 

  1. Involucra als treballadors a través de Microsoft Stream, Microsoft Teams i Yammer.
  2. Col·labora en un centre en el qual es trobaran totes les reunions, xats i contingut amb Microsoft Teams.
  3. Usa les dades per a obtenir informació amb Workplace Analytics i MyAnalytics.
  4. Proporciona als teus empleats les eines necessàries per a convertir les dades en conclusions amb Power BI, Excel i Visio.

 

Sol·licita més informació

 

Agilitza els processos empresarials



Integra aplicacions i eines d'automatització per a transformar els processos i fluxos de treball existents:

 

  1. Integra aplicacions de línia de negoci amb Microsoft Teams.
  2. Transforma els processos existents amb Forms i Flow.
  3. Personalitza, amplia i crea aplicacions amb Microsoft PowerApps

 

 

Protegeix la teva empresa i als teus clients



La seguretat intel·ligent de Microsoft protegeix de manera activa als teus empleats, les teves dades i la informació del client:

 

  1. Protegeix les identitats i l'accés dels usuaris amb Azure AD i l'accés condicional.
  2. Protegeix-te de les amenaces i respon davant elles amb Protecció contra amenaces de Microsoft.
  3. Protegeix la informació i els actius amb Information Protection i Cloud App Security.
  4. Avalua de manera intel·ligent la teva situació respecte al compliment i redueix el risc amb les solucions de compliment integrades.

 

Sol·licita més informació

 

 

 

Els usuaris de Windows 8 o Windows 10 estan fora de perill, però els que utilitzin alguns dels sistemes anteriors de Microsoft s'han d'instal·lar "parches" de seguretat

Finalment Microsoft ha anunciat la que serà la seva següent gran actualització per al sistema operatiu destinat als ordinadors, ja siguin portàtils o de sobretaula. El seu nom serà Windows 10 May 2019, i el mes que ve serà una realitat per a tots els usuaris que decideixin descarregar-la.

Les empreses se senten atretes pels sistemes ERP en el núvol per la seva escalabilitat i la possibilitat d'automatitzar els "parches" de seguretat, però els desafiaments i les dificultats en el compliment de la transferència de les dades confidencials al núvol segueixen sent una preocupació.

Avui se celebra el Dia Internacional de la Protecció de Dades. Les companyies fan cada vegada més esforços per complir però les vulnerabilitats també s'incrementen.

Segons la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) durant el segon trimestre de 2018 la facturació del comerç electrònic a Espanya ha augmentat un 27,2% interanual.

Per al 2025, s'espera que el 80% de les empreses hauran mogut els seus processos i virtualitzat la seva infraestructura de manera que el CPD tal com el coneixem haurà deixat d'existir. Aquesta és una de les tendències que Gartner recalca en l'àrea d'infraestructura i operacions per als pròxims anys.

El gegant va anunciar diverses actualitzacions que permeten inicis de sessió més senzills, ràpids i segurs gràcies a Windows Hello.

Subscriviu-vos als nostres butlletins i rebreu les notícies sobre les nostres promocions.
Termes i Condicions